Get Adobe Flash player

klubmamuski banner

II Forum Kids Products Marketing

W dniach 27-28 września 2017 roku odbędzie się II edycja Forum Kids Products Marketing poświęconego skutecznym kampanie marketingowym skierowanym do dzieci i rodziców. W gronie praktyków, ekspertów, liderów rynku produktów dla dzieci i rodziców, uczestnicy będą mieli wyjątkową okazję do wymiany doświadczeń i omówienia skutecznych kampanii marketingowych skierowanych właśnie do tej grupy docelowej. W Warszawie w ramach dwóch sesji tematycznych (Okres paretingowy + dzieci do lat 2 oraz Produkty dla dzieci w wieku 2-15 lat) praktycy podzielą się swoim know-how i wiedzą oraz zaprezentują liczne case studies.

Wartość rynku produktów dla dzieci zbliża się do 10 mld złotych. Według szacunków PMR średnie tempo wzrostu na poziomie 4,6% powinno utrzymać się do 2021 roku, mimo wyzwań do jakich należy m.in. spadek dzietności. Perspektywy rynku są dobre, m.in. dzięki efektowi 500+ oraz rosnącej świadomości młody rodziców, którzy nie szczędzą wydatków na dobre - i niekoniecznie zawsze tanie - rozwiązania i gadżety dla swoich pociech. Firmy chcą jak najwięcej na tym wzroście korzystać co prowadzi do coraz większego nasycenia rynku!

Jak się więc wybijać w tym jakże wymagającym segmencie rynku? Jak skutecznie komunikować się z dziećmi i rodzicami, budując wizerunek marki godnej zaufania, angażującej odbiorcę i przekonującej do zakupu w nowoczesny sposób. Między innymi odpowiedzi na te pytania poszukają Uczestnicy II Forum Kids Products Marketing!


Kto wystąpi podczas II edycji?


Przykładami kampanii efektywnie wykorzystujących narzędzia  i kanały komunikacji  podzielą się m.in. przedstawiciele takich marek i firm jak: Piotr i Paweł, Decathlon, Medela, MovieStarPlanet, Lotte Wedel, Ikea Centres Polska, PZU, dunnhumby, Wader-Woźniak, Vipera, WhisBear, Lifetube, indaHash, Laboratoires Expanscience Polska, PKO Bank Polski, Microsoft, Porsche i wielu innych.


Relacja wideo z edycji 2016: https://youtu.be/ZVb--taM2jc

Szczegóły Forum dostępne są na stronie: www.kids-marketing.pl

Organizatorem konferencji jest firma Blue Business Media.